dilluns, de febrer 05, 2007

Google Earth (II)

Recordant aquell post que vaig descobrir tan interessant sobre les curioses imatges de Google Earth (creades ja siguin per la natura, per l'home, o simplement per l'avorrit dissenyador web del lloc), vull fer un altre comentari sobre altres imatges que apareixen amb certa gràcia als mapes mundials.

Navegant pel món blogger he tornat a parar a la mateixa font que em proporcionar l'anterior post, i he vist aquesta notícia, i m'ha semblat digne de ser penjada.

Google Earth no deixa de sorprendre'ns amb aquestes imatges que algun avorrit es dedica a descobrir!



Aquests camps de conreu semblen, com molt bé relaciona el seu descobridor, uns mots encreuats per a borratxos! I és bastant curiós veure aquesta imtage natural, perquè aquesta em crec perfectament que sigui natural! ;)

Així doncs, què us semblen totes aquestes xorrades?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

¿Avorrit? ¿xorrades? Aquesta me la pagaràs... :P

Carol ha dit...

Avorrit? He dit avorrit? Doncs ho retirooo!!! Xorrades, ho són...però són xorrades molt divertides!!! ;) Jejeje A mi m'agraden molt, per això en faig ressó al meu blog! ;) Ens llegim!

Vés a dalt
 
Vés a dalt