dijous, de maig 14, 2009

"Los Borbones en pelota"

Avui us parlaré d'un llibre (que vaig descobrir un d'aquell dies en què vaig decidir passar-me per classe...) creat per Gustavo Adolfo Bécquer i el seu germà, el famós pintor Valeriano.

La qüestió és que aquest llibre, que no ha tingut gaire ressò en cap de les carreres d'ambdós artistes, em va fer pensar de manera instantània amb el segrest de "El Jueves" amb la famosa portada del príncep follant procreant amb doña la Letícia.

Aquest llibre consisteix en una sèrie de dibuixos, amb les seves respectives rimes, sobre la vida sexual de la Cort de la reina Isabel II.

Simplement, veient això, em fa pensar si la nostra societat va endavant o enrere... Què li haurien fet als germans Bécquer si haguessin fet això avui dia?


"Real taller de construcción de príncipes: se admiten operarios"


"El rey consorte, primer pajillero de la corte"
(Francisco de Asís, casado con la reina Isabel)


"Sentada está en su poltrona
con chulo, cetro y corona."


"Por probar de todo
de tirarme a un pollino encontré modo"


"Carlos Marfori de pie atendido por Isabel II, quien a su vez recibe las gracias de su confesor.
Y sor Patrocinio que está siendo masturbada por Luis González Bravo, primer ministro".


Imatges i text extret de: Gatopardo


Vés a dalt

1 comentari:

Laura ha dit...

stia.. vaia tela de fotos!! soc la laura saballuda que ja tinc blog ;)(K)!

Vés a dalt
 
Vés a dalt