dijous, d’abril 30, 2009

Els vídeos de lamalla.cat (II)

Com ja vaig dir s'ha creat lamalla.tv, on es permet penjar vídeos, entre d'altres coses, de castellers.

Ja vam inaugurar l'eina amb un vídeo de l'actuació de la Festa Major de la Sagrada Família, però aquest cap de setmana s'ha continuat la feina amb el vídeo de l'actuació a Guissona el passat 26 d'abril.

Avui penjaré el vídeo per dues raons:

1. Perquè crec que està molt ben muntat i ben explicat

2. Perquè estic molt contenta d'aquella actuació. Estic molt orgullosa perquè Castellers de Badalona acompanyen l'estrena de la seva web amb castells de set, i preparen la seva Festa Major per deixar-s'hi la pell i demostrar qui són. I estic molt contenta pels Margeners, una colla a qui se li agafa carinyo, amb qui poder xerrar i passar bones estones (i que fan uns pica-piques...). I és que els "novatus" del món casteller van iniciar la seva temporada (a la segona actuació!!) amb un 5d7, la major de les seves construccions. Què podrem veure el que resta de temporada, si es comença així?



Vés a dalt

4 comentaris:

m ha dit...

A mi em vas fer baixar a la terra una estona i me la vas alegrar! :D

Què som bons novatuuus? xD
^^

Anònim ha dit...

Carol,
personalment em sembla que no ens coneixem. Sòc el Traga dels Margeners de Guissona (em dic Albert però em coneixen com a Traga. Felicitats pel teu blog i moltes gràcies per les paraules en que fas referència a la nostra colla. I pel que fa al pica pica, almenys jo no em cansaré de repetir que la idea la vam agafar de vosaltres. Així que gràcies a vosaltres per ensenyar-nos com es fan els pica pica. Ens veiem per les places.

Eric Santesmasses ha dit...

:)

Sergi "Cafè" ha dit...

Llàstima que et perdis aquestes Festes de Maig Carol! Gaudiries molt! La veritat és que la colla s'està esforçant molt i, com bé dius, ens estem deixant la pell per tenir un maig rodó.

Se't trobarà a faltar diumenge! :(

Vés a dalt
 
Vés a dalt