dilluns, d’octubre 15, 2007

La veig, la veig! (II)

Ja vaig fer un post sobre l'evolució de la nostra torre de set. Així doncs, crec que l'assaig de dijous, en el que vaig portar-me malament i em vaig quedar fora de pinyes per poder grabar aquest vídeo i fer aquetses fotos, es mereix aquest post.

Una foto de la nostra torre de sis neta en la que va pujar acotxador i enxaneta. No vaig poder fer més fotos ni grabar quan la canalla petita estava a l'alçada de dosos perquè la memòria del mòbil va fallar-me, però espero que amb aquestes petites fotos i el vídeo se us quedi un bon regust.

A la resta us animo a venir a algun assaig(aquest dijous dia 18 al Carrer Colom nº6, al local de la "Mobba") dels Castellers de Badalona, que amb Mallorca a menys de cinc dies, tenim mega assegurat el 5d7 i la torre se'ns presenta amb ganes!















(Es veuran un pèl grans, però si les voleu ampliades cliqueu-hi a sobre)



PD: Perdó per la qualitat del vídeo. El pròxim cop intentaré portar la càmera i ja en penjaré algun vídeo més treballat de la torre

Vés a dalt

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Uooo!!!

olé per penjar tot això a la web!!!!!

Ets un crack, però això ja ho sabia abans de que fésis aquest mega comentari de la torre!!! :P

Petonets guapa!
de part d'una de les del quintet de l'avió de Mallorca. :P

Anònim ha dit...

Bon video, llástima que no estigui sencer snif snif..

Amb la gent que erem i amb l'aportació que has fet:

Ego te absolvo pecatis tuis

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

¿Adivines?

Sergi "Cafè" ha dit...

Al final m'he atrevit! xDDDD

Vés a dalt
 
Vés a dalt