dijous, d’octubre 11, 2007

Vull una moto

Doncs sí. Ja fa temps que en vaig darrere, i aquest cop m'he decidit. Ara per ara he d'anar a treure'm encara la llicència a la campana (si algú em vol donar algun consell o recomanació al respecte) però el que més m'interessa és l'elecció de la moto.

Algú entèn de motos? Segur que molt. Busco una 49cc o 50cc (petitona, per voltar per Barcelona) barata i a pdoer ser discreta. M'han dit que descarti la opció de segona mà, tot i que a mi em sembla molt viable, i que busqui de primera mà, perquè sinó no m'ajuden econòmicament a pagar-la, i els calers manen. Així doncs, si algú té idea d'una botiga on les venguin ben barates (no més de 2.000€) o em vol vendre la seva ssegurant-me que està en condicions (tot és negociable!:O) que m'ajudi!! I si simplement em voleu ajudar o creieu que em queden coses per saber i que vaig molt peix en el tema, AJUDEU-ME! Gràcies!!



Vés a dalt

1 comentari:

Anònim ha dit...

Pot ser una bona opció:
http://www.riejumoto.com/es/interface.html

Vés a dalt
 
Vés a dalt