dilluns, d’octubre 15, 2007

El orfanato

Doncs sí. M'he atrevit. I m'empenedeixo. Però ho explicaré des del principi.

Aquest pont vam marxar a Blanes. I entre una cosa i l'altre ens vam decidir d'anar a veure aquesta pel·lícula de la que tant se'n parla últimament i que té tan bones crítiques (ja sabeu, el festival de cinema de Sitges). Estic parlant com ja sabeu de "El orfanato". Fa por, o això havíem vist al trailer i a les crítques, però em vaig atrevir amb aquest gènere cinematogràfic que tantíssims traumes em crea i vaig endisar-me a la sala 10 dels cinemes de Blanes.

La pel·lícula comença prou bé. Típica, però bé. Un orfenat, nens feliços, nena adoptada ja crescudeta mare de família, ... Aquesta mateixa nena, que ja no ho és, de nena, és mare de Simón, un nen adoptat malalt. Aquest nen té la tendència a crear-se amics invisibles i això no sembla cap problema fins que aquests amics amenacen la seguretat de la criatura i la família. La misteriosa desaparició d'en Simón fa a la mare moure cel i terra per descobrir quina mena d'espertis s'amaguen a la casa i perquè s'han emportat el seu fill.

No puc descriure gaire cosa més referent a l'argument, perquè dir més coses seria revelar massa secrets. Només us puc dir que Belén Rueda es llueix com actriu. Bé, això tampoc ho podria assegurar perquè, des de l'últim incident amb la Benigna (voleu saber qui és?) vaig amagar la cara (per variar) i el meu acompanyant era qui anava descrivint-me les poques escenes en les que volia saber què passava. Però la vaig escoltar SENCERETA i tot i perdre'm alguns detalls sé prou bé el què passa.

Només us puc dir que la pel·lícula fa por. Potser no tant com alguns es pensaven, però a mi ja em va estar bé, i puc assegurar que la gent no sortirà del cine sense haver-se estremit algun cop a la seva butaca. Ah! Que no m'oblidi de convidar a Goshi a fer una petita crítica de la pel·lícula més treballada i potser amb més coneixement de causa (ell sí que va la mirar). T'animes? (Fa temps que no llegeixo al teu blog un comentari sobre les teves experiències cinematogràfiques ;).

Vés a dalt

2 comentaris:

Sergi "Cafè" ha dit...

Jo t'he possat. No en un lloc tan a la vista com tu, però és que de moment no se fer aquestes coses xD A veure si poc a poc vaig canviant la plantilla i tot això xD

Petons!

Núria ha dit...

Diumenge la vaig anar a veure. És força previsible però està bé :-)

Vés a dalt
 
Vés a dalt