divendres, d’octubre 26, 2007

Una Barcelona que promogui la convivència

Al costat de casa han penjat un cartell de l'Ajuntament de Barcelona. I sí, parla de castells.

Promouen la convivència a Barcelona, i posen una foto de fons d'una pinya on es pot veure la mà d'una persona de color i un home d'edat avançada. Veure l'anunci per tota Barcelona m'ha fet molta gràcia, també per la relació que té amb el meu treball de recerca, tot i que hi ha gent que no acaba de fer-li el pes que utilitzin la imatge dels castells i creuen que la Coordinadora hauria de posar límits al respecte. Jo crec que és una bona publicitat i la foto és molt maca. Què n'opineu?




Vés a dalt

4 comentaris:

Info-K ha dit...

home...la veritat es que cada cop més sovint s'está utilitzant la imatge dels castells per quasi tot.

jo estic a favor de que la coordinadora fagi res. Cuan mes bombo li donin als castells, suposo que guanyarem tots.

Amés, es una de les millors eines d'integració que hi ha! :)

Carol ha dit...

Sí, i d'això va el meu treball de recerca, de la integració al món casteller. És molt interessant! :O

La veritat és que en certs casos (el menú català del Pizza Hut on surt un castell de la Joves de fa una burrada d'anys) sí que s'haurien de prendre mesures, però crec q en aquest anunci no es fa cap mal ús...Tot el contrari. En aquest cas els drets d'imatge dels castells no el trobo necessaris, però hi han casos, com el de Pizza Hut entre d'altres, que potser sí.

Oscar Montserrat "TETE" ha dit...

La imatge ja la havia vist en alguna parada de metro i la vec rara, sembla com si fos un muntatge.

Anònim ha dit...

no sen fa pas cap mal us de la fotografia
aixi que el veig perfecte.
Ja saps que aquest treball m'encanta a mi també!
espero que això t'obri noves portes d'investigació!

Vés a dalt
 
Vés a dalt