dilluns, d’octubre 29, 2007

Quim Monzó a Frankfurt

Fa uns dies, Goshi em va ensenyar el seu post on parlava del discurs que va fer Quim Monzó a la Fira de Frankfurt on, com tots ja segurament sabreu, la cultura catalana va ser la convidada d'enguany. I direu... Qui és prou freake com per penjar un discurs d'un escriptor en una fira? Doncs la persona que rigui amb el discurs, és a dir, molta gent. Sé que no és material propi però em va agradar tantíssim el discurs que em copiaré, i, amb perdó Goshi, penjaré el discurs. Aquí el teniu! Merci Goshi de nou pel post! És genial!



Vés a dalt

4 comentaris:

Info-K ha dit...

jo també soc partidari de la colaboració entre les colles. Pero una cossa es fer cordó o pinya als ultims cordons del castell...pero altre cosa es fer, literalment, de segones mans (que ja m'ha passat enguany).

Per que et fagis a la idea de com estaben les cosses per s. pere i s. pau: canalla nova, manca de gent, castellers nous a tots els pissos, sense local propi, problemes interns...un dia abans de sant magi ningu donaba un dur per ells, i ens van callar moltes boques (la meva i tot!). Probablement, son la colla que potser, amb més embranzida començi l'any que be, perque han fet de lo impossible (fer tres castells de 7 amb solvéncia) a principis de temporada, una realitat.

Els xiquets tindran que lluitar amb la poquíssima pinya que ténen per plantejar nous objectius per l'any vinent (em van comentar intentar ja el 4/9f per el concurs...parlar es facil), i, a banda, assajar el 5/8 i el 3/9f...

de Serrallo...la veritat, el poc que sé es perque ho escolto a la radio per internele jaja.

Amunt!!

Goshi ha dit...

Ostres, he hagut de mirar dos cops si estava comentant el post indicat :O

Però bé...

Eps, tranquila, ja saps que pots robar-me tots els posts que vulguis (o no ;D però queda bé de dir). Ara, el millor és la cordialitat amb que ho fas.. sembla una altre cosa! ;P

Carol ha dit...

:O Què sembla malpensat? ;D Ja saps que jo SEMPRE sóc així de cordial, ja siguin amb els posts robats o amb altres coses! ;)

Anònim ha dit...

Genial Monzó, simplement, genial.

Vés a dalt
 
Vés a dalt