dissabte, de setembre 01, 2007

Canvis al blog (III)

Bé, com ja he dit abans tinc problemes amb el blog.

Però després de la intervenció de Goshi, les coses m'han quedat més clares, i crec que ara només necessito ajuda per saber com redimonis posar un color com a imatge de fons. Bé, necessito un curset intensiu d'edició d'HTML i sobretot en plantilles blogger, que sense retocar-les són molt còmodes però un cop entres en el vici de retocar-les és impossible entendre-les.


Així doncs, m'acomiado demanant ajuda a tothom qui vulgui fer una bona acció abans que passin els Reis Mags i explicant-li a Goshi que la zona de publicació de posts ara per ara no la retoco perquè suficient m'ha costat quadrar mides amb les dos sidebars del costat. No dubtis, però, que investigaré quan tingui temps i ganes de carregar-me el blog! ;)
Vés a dalt

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Per posar un color com a imatge de fons, sols has de fer una imatge petita del color que vulguis i posar-la de fons al div que t'interessi.

El Curset poder l'hauries de fer d'XHTML i CSS.

Per entendre una mica les CSS poder t'aniria bé
http://www.ilovejackdaniels.com/css_cheat_sheet.pdf

També trobaràs molta informació de CSS a:
http://www.d.umn.edu/itss/support/Training/Online/webdesign/css.html

Personalment m'en sortia força millor amb les plantilles antigues de Blogger, aquestes, encara les trovo molt complicades.

Carol ha dit...

Moltes gràcies Quim!! M'ha anat molt bé! ;)

Vés a dalt
 
Vés a dalt