divendres, d’agost 31, 2007

Canvis al blog (II)


Podeu veure que he INTENTAT fer un parell de canvis al blog. Les coses han sortit més o menys com volia. Han sorgit problemes, com sempre, però investigant i com sempre aprenent coses noves sobre la meva plantilla d'HTML he solucionat el més imprescindible. Ara, però encara em queden un parell de coses a solucionar, on us demano la vostra col·laboració.

Veieu que a la sidebar de la dreta no està gaire bé quadrada amb els colors, els marges i tota la pesca. Algú em podria fer 5 cèntims de com solucionar aquest problema? No sé ben bé què tocar per solucionar-ho i no vull remenar més no digui que espatlli el que ja porto avançar. Moltes gràcies a tothom!

Vés a dalt

3 comentaris:

Goshi ha dit...

A veure.. jo hi veig cosetes.

A) la part inferior al títol, just a sota de la marquesina, queda curta amb el canvi de disseny (això és una imatge, així que no ha de costar gaire canviar la mida perquè es vegi bé.

B) la barra de l'esquerra és més ample que la de la dreta (això s'ha de buscar dins del codi però tampoc és res crític)

C) la imatge de fons dels post no quadra. Perquè dedueixo que és una imatge, clar.. Això té la mateixa sol·lució que amb la A) o bé pots treure aquesta imatge (buscant el mateix color de fons per tot el bloc) cosa que agilitaria la càrrega de la pàgina que amb tanta cosa ja comença a anar lenta.

D) hi ha apartats que personalment els ajuntaria o eliminaria. Tens dos blocs d'etiquetes (personalment prefereixo l'estil del de l'esquerra). Podries ajuntar les estadístiques amb el "quant fa que escric".

E) tens un problema amb les fotos ubicades a fotozone ;P

F) els gràfic del peu del blog (idem a la A)

Goshi ha dit...

Aix, però després dius que només critico, això tampoc.. M'agrada l'estil (potser la barra central un pel més ample). I molt bona la currada! de debó, t'ho has currat molt i molt bé! FELICITATS!

Carol ha dit...

Merci Goshi per tot plegat!!

Això dels colors ja m'ho vaig imaginar (que és una imatge ja feta i tal). M'agradaria poder posar el color de fons, però no sé ben bé com!!! :S :S :S :S

Vés a dalt
 
Vés a dalt