divendres, d’agost 03, 2007

Canvis al blog

Avui navegant he trobat una pàgina web que m'ha estat de moltíssima utilitat.
A vegades entrava en blogs sofisticats i espectaculars, amb interessants tonteries i xuminades molt mones.

La qüestió és que em preguntava com es feien totes aquestes coses, i mai acabava de trobar-lo. Ara ja he descobert que es troben si realment les busques, i que si llegeixes bé tot (cosa que per regla general i per falta de paciència no faig) pots acabar fent coses ben xules.

Doncs bé, aquest matí disposava de temps i ganes per investigar, una combinació difícil en mi, i per tant no vaig desaprofitar l'ocasió i vaig endinsar-me en la immensa xarxa per retocar, millorar, i donar-li un toc més personal al meu blog.

I vet aquí els resultats! He trobat un blog de gran utilitat que m'ha ajudat en la feina de donar-li a aquest blog un altre toc, amb petits canvis! Petits insignificants, però que li donen un toc més "meu". Així, coses que he trobats de molta utilitat, com els comentaris més recents i els últims posts, que es quedaran, i coses més tontes com la marquesina xorra que tinc a dalt que la trauré d'aquí dos dies si hi arriba. He descobert un parell més de tonteries, com posar un dibuix davant el títols dels posts, crear pestanyes, i fer tonteries amb les imatges, que encara no he posat perquè seria un tremendo lio, posar pàgines web dins de qualsevol post, etc... Utilitats que no sempre, però de tant i sabent que es poden fer amb relativa facilitat, les utilitzaré.

Falta retocar, millorar un parell de cosetes i seguir investigant perquè el blog quedi decent, perquè l'he deixat mig despullat, però espero poder acabar de "millorar-lo" i personalitzar-lo d'aquí poc. No aseguro que no hi hagin més canvis, però ara per ara estic contenta d'haver-li donat un toc més "modernet"... No creieu?

Vés a dalt

Vés a dalt
 
Vés a dalt