dimarts, de juliol 03, 2007

Confessa!

I per fi m'he decidit a contestar aquest meme que m'han passat!

secret -a


[s. XIV; del ll. secretus, -a, -um 'separat, reservat, secret']


1 adj 1 No revelat a la generalitat, reservat, confidencial, que el qui ho sap no ha de divulgar. Tenir secreta una cosa.

Em serà molt difícil, la veritat...

1. Sóc molt gandula. Tot i que no m'agrada parar, estar sempre en moviment, quan paro...I per regla general no sóc capaç d'aixecar-me del llit jo sola...

2. No tinc per costum gastar els meus calers (bueno ara ja m'estic acostumant...) Tot i que cobro a final de mes, abans de sortir sempre li demano 10 o 20€ a la meva mare...

3. Sóc supersiticiosa... En un grau controlat, però si puc evitar passar sota una escala, ho evito...

4. Em faig un lio per comptar el canvi que em donen a les botigues... Faig veure que el comtpo, però realment sóc molt lenta restant...

5. No sé fer règim.

6. M'agraden les patates i els mcnuggets del Mcdonal's...

7. M'AGRADA HARRY POTTER, SÍ! I tinc ganes de criticar la cinquena película!

8. Un cop li vaig posar les banyes a un nóviu meu... Sí, són d'aquests secrets dels que em penedeixo...Però bueno, és aigua passada...

Doncs bé...M'ha costat lo meu, la veritat... És difícil això de confessar secrets! S'haurien de fer teràpies més sovint de confessar aquests tipus de secrets!Però bé, sempre et quedes més tranquil·la després de fer-ho!Jejejeje

Apa gent, qui s'anima a seguir la meme?

Vés a dalt
 
Vés a dalt