dilluns, de maig 21, 2007

Jornada per... Sants!


Doncs bé, ahir diumenge, entre d'altres llocs, vam anar a parar a l'avinguda Mistral, del barri de Sants, on Sants, Reus i Esparreguera lluïen els seus castells. Molta calor, la veritat, i amb el sol decidit a cremar-nos a tots les espatlles; però nosaltres, amb les samarretes de tirants vam acceptar l'aposta. Jo, en el meu cas, la vaig perdre, i ara la crema hidratant s'està burlant de mi.

Però anem al gra. En arribar a plaça la Núria de Reus/Badalona em va donar la benvinguda, i ens vam preparar, amb la càmera i el mòbil per anar apuntant resultats i fent fotos. Començà Sants amb un nerviós id4d8, que per una mala quadratura als pisos baixos van acabar desmuntant. Després d'esperar a que Reus acabés els seus castells, intentaren de nou el 4d8, que després de desmuntar un peu, tiraren amb nervis. Però els nervis no podien treure-li mèrit a la feina als assajos, i el descarregaren molt bé. Per segona ronda un maco 2d7, i un 5d7, que ja comencen a saber-se'l de memòria (notant-se la feina del futur 5d8). Per acabar un vano de cinc molt ben sincronitzat.

Reus per la seva banda va fer una molt bona actuació també, fent un maquíssim 3d7 ambuns grans quarts. Per segona ronda, un 5d7 també parat i segur. El 4d7a que feren a tercera ronda patí una mica més, però es descarregà sense cap problema. PEr acabar un pilar 5 amb el dos espatarrat, però molt maco.

Esparreguera per la seva banda, tot i tenir assajats els castells de 7 es van haver de conformar amb tirar castells de 6 per falta de pinya. El 2d6 fóu la seva primera construcció, que es descarregà sense cap tipus de problemes. El 4d6a tancà la segona ronda. Per finalitzar un petit 3d6 amb pom nou va ser la seva decisió per substituir el ja assajat 3d7. Un pilar de 4 va ser la seva decisió a la ronda de pilars, i acabaren l'actuació amb ganes de castells és grans. Esperem que la setmana que ve el 3d7 no es faci esperar!

I com sempre, FALQUES hi era allà per fer la notícia. Les fotos, aquest cop, són d'Efren García, i meves!

3 comentaris:

Mery ha dit...

Va estar bé el que vaig poder veure de l'actuació..
espero veure't diumenge!

Anònim ha dit...

m'agrada't aqesta crònica q has fet sobre l'actuació de diumenge ^^
la veritat sqe si q feia molta calor..
hi havia molts nervis per fer el 4d8 però al final el vam descarregar amb una alegria immensa :D
era el 1er cop q feia d'agulla a un castell de 8, i al meva felicitat era increible! jeje

el 5d7..s'ha d'anar afinant i afinant..a pel 5d8!!

un peto macaa

Anònim ha dit...

ei, sóc en josep d'esplugues, jo hi seré a l'hospi

au salut!
josep

Vés a dalt
 
Vés a dalt