diumenge, de novembre 19, 2006

XXVIII (28ena) Diada de Minyons de Terrassa


Avui era el XXVIII aniversari de Minyons de Terrassa, o per què no us trenqueu el cap, el 28è aniversari, i hem pogut presenciar la última gran diada de la temporada, abans del fred nadalenc i els cagatiós.

Anava amb grans il·lusions, ja que la intenció de minyons era fer 5d9f, 3d10fm, i 2d9fm. He de dir que el 3d10fm el donava per enfonsat, però m'han canviat tots el plans fent primer el 5d9f, que per variar, ha caigut per un despenjament de canalla.

Però no era de la desil·lusió de la diada del que vull parlar. Realment no era res que no m'esperés, no tenia gaires esperances en veure un 3d10fm descarregat. M'agradaria més parlar de coses com el final de la temporada... quin descans! Ja tocava! D'aquí a un parell de setmanes estaré rossegant-me les ungles desitjant que comencin de nou els assajos, i poder fer les rutes castelleres de diumenge.

Per sort em queda el consol que els exàmens s'aproximen i això m'ajudarà a no pensar en els castells. Crec que és hora de posar-s'hi en serio i anar obrint els llibres. Necessitaré tota la ajuda moral que sigui possible... Perquè està clar que si ha de dependre només de mi em presentaré a l'exàmen havent estudiat al metro...

Poso aquí la promesa de la setmana: Estudiar prudencialment per els primers (el primer) exàmen de la setmana, i a falta de temps, poso una altra promesa recurrent: Acabar de llegir totes les lectures obligatòries per la setmana que ve (Unamuno i "El mundo de Sofía" no hi ha qui s'ho cregui!!).

Desitgeu-me SORT!

6 comentaris:

Sergi "Cafè" ha dit...

Pensa que a partir del dia 1... hi ha tallers dels castellers de Badalona i... es rumoreja que vindrà en Fèlix de vilafranca!

Carol ha dit...

Sí home!! En serio?? En Fèlix?? Jejeje quin espectacle!!

Goshi ha dit...

Jo dono fe de que estudiaràs.. Com a mínim pel primer.. oi?

Carlos Luna ha dit...

Lo de posar el link als castellers de Vilafranca sobre la paraula "3d10fm descarregat" es una punyalada trapera per Minyons o per Vilafranca?

;-)

Carol ha dit...

Punyalada trapera per Vila, està clar!!! Jejejeje... Però crec q en el fons crec que Vilafranca el descarregarà com continui així... Però en un princpi era punyalada trapera!! ;)

Frikilandi ha dit...

¬¬

Vés a dalt
 
Vés a dalt