dissabte, de novembre 18, 2006

El principi del... final?

Encara m'estic preguntant per què m'he fet un blog... Suposo que per curiositat! Però apa! Ja està fet i l'únic que puc fer ara és intentar enterar-em de com va això, i anar aprenent! Perquè realment no tenia ni idea de què m'esperaria a l'altra banda del link "create new blog" ... Ara ja ho sé, i encara estic pensant quina utilitat donar-li... No tinc res a penjar! tots els blogs que he vist tenen un contingut interessant, divertit, i en ocasions massa freak, però sempre entretingut. Espero poder estar a l'alçada!

Així, doncs, gent, espero que això sigui només el principi, i que vagi trobant sortides al meu ja estrenat blog!

Va, si algú em vol explicar com es poden penjar les fotos i els vídeos sense haver de posar el link, no us talleu, AJUDEU-ME!

Vés a dalt
 
Vés a dalt