dimecres, d’abril 01, 2009

Gmail Labs


Ahir, mentre xatejava una mica i revisava el correu del Gmail, vaig mirar-me el Gmail Labs que són petites aplicacions i eines del Gmail que encara estan en fase de proves. Aquestes eines les pots posar al teu correu de google i provar-les tu també.

Coneixia l'existència del Google Labs, però no pas dels experiments aplicats només al correu. La qüestió és que em va picar la curiositat i vaig decidir provar algunes de les eines que em permetia instal·lar, i em vaig sorprendre de la quantitat de coses que es poden arribar a fer!

Gmail es caracteritza per ser ràpid, segur, útil i àgil. Però ara també és complert i té totes les xuminades que hom pot desitjar!

La cosa és ben fàcil: un cop dins el vostre compte de correu de Google, us adreceu a "Configuració" i dins la configuració del vostre correu cliqueu a la pestanya "Labs!. Un cop allà dins podreu veure totes les possibilitats que se us ofereixen!


PD: Post no patrocinat per Google, fet per iniciativa pròpia :)

Vés a dalt

2 comentaris:

Jansy ha dit...

N'hi ha un munt! El que em fa més gràcia és aquest:

Mail Goggles
per Jon P

Google s'esforça perquè la informació del món sigui útil. El correu que envieu a altes hores de la nit o als caps de setmana pot ser útil, però potser us en penedireu l'endemà. Resoleu uns quants problemes matemàtics senzills per poder enviar correu. Si no, mireu de dormir bé i proveu-ho de nou al matí. Un cop habilitada aquesta funció, podeu ajustar l'horari a la pàgina de configuració "General".

Carol ha dit...

Sí Jansy!!

Estic totalment d'acord amb tu!

Però el millor és que aquest opció la vaig activar mooooolt ràpidament!! Perquè m'ha passat algun cop (mooolts cops...) i ostres... A vegades dormir una mica abans de tirar-li els trastos al damunt a algú va bé... :P

Vés a dalt
 
Vés a dalt