dijous, de març 26, 2009

Salou estrena colla castellera

A el diari "El Punt", a la secció virtual, avui es podia conèixer la notícia que a Salou ja s'ha estrenat una nova colla castellera.

La colla, que va començar, suposo, amb molta il·lusió però poca gent, ara ja ha aconseguit arreplegar més castellers, i ja han fet la seva presentació oficial.

La nova agrupació castellera es dirà la "Global de Salou" (a mi em fa pensar una associació de veïns...*) i tenen preparada la primera actuació el 30 d'octubre, en motiu de la seva festa major, però no patiu! Podeu llegir més sobre la qüestió en aquest enllaç que us passo:

"El Punt" - Notícia: `Salou es posa la faixa´

*Suposo que això dels noms de les colles noves sempre crea una mica de repulsió al principi i tothom opina sobre l'encert del nom... I l'exemple més clar van ser el Margeners, que quan van fer públic el seu nom jo no feia més que sentir crítiques i ara tothom està acostumadíssim a la colla, al seu nom i a ningú se'ls hi acudiria jutjar-los per això...

Font: Crepi

Vés a dalt

2 comentaris:

Jansy ha dit...

La primera notícia que n'he tingut! Sempre és bo que apareguin noves colles castelleres (al territori pseudocatalà), però no sé si una colla a Salou tindrà gaire èxit.

Això sí, el nom és d'allò menys adequat per a una colla castellera. Crec que aquí s'hauria de mantenir una mica la tradició d'anomenar la colla en plural: Xiquets, Xics, Marrecs, Sagals... No m'agrada gens, ho confesso. Però també haig de dir que els noms de les últimes colles m'estan força bé i són molt originals, mantenint la tradició: Salats, Margeners: fantàstic!

crepi ha dit...

uohh! soc una font d'informació! i jo que ja pensava que no podria aportar res en aquest mon.. :P

Estic amb el comentari de dalt.. el nom no mata.. pero veurem com els hi va. Que tinguin sort!

1peto carol.

Vés a dalt
 
Vés a dalt