divendres, d’agost 29, 2008

AVUI EN FAIG 18!!!

Avui es un d'aquells dies en els que m'agradaria cridar, i saltar! Ho fare, ho fare, pero encara no, que tinc feina per davant...

El cas es que avui, 29 d'agost de 2008, em converteixo en major d'edat! Ja puc votar, matar i que m'empresonin, veure "Pulp fiction", tenir parella sense cometre cap delicte, ... Pensant-ho millor, totes les coses bones que em reporten els 18 anys ja les he fet, i la resta de coses son dolentes... Pero tan se val!!!! Ja tinc 18 anys!!!

I per commemorar-ho faig el meu primer post des del meu primer regal d'aniversari: l'Asus eeepc.. Es aquesta la rao per la qual escric sense accents, "c" trencades, etc. Estic super contenta amb el meu nou portatil (cortesia de Goshi) de 7" i espero poder instalar-hi properament el Xubuntu, i que em permeti posar-me el sistema operatiu en catala i la configuracio del teclat en catala - castella...

Gracies a tots els que ja us heu enrecordat de mi i gracies de pas a tots els que us enrecordareu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Vés a dalt

T'agrada el post? Doncs vota'm!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

when will you go online?

Anònim ha dit...

Whoever owns this blog, I would like to say that he has a great idea of choosing a topic.

Anònim ha dit...

Probably I can say with this blog make, more some interesting topics.

Anònim ha dit...

Alla hu akhbar!!!

Anònim ha dit...

It could challenge the ideas of the people who visit your blog.

m ha dit...

felicitatsss!
i demà, sant fèlix!

Goshi ha dit...

WOW! SPAM al blogger!! veus per què val la pena tenir l'entrada de comentaris xifrada?

Jansy ha dit...

Felicitats Carol!!! Caram, se'ns fa gran! Bueno, jo espero que no vagis a la presó, però continua fent delictes amb la parella, que segur que són sans! :)

Ah, i tot aquest spam segur que et volien felicitar... :S

Bon aniversari i disfruta molt, que tu en saps!

I bon Sant Fèlix, demà!

Vés a dalt
 
Vés a dalt