dissabte, de juliol 19, 2008

Indiana Jones


Ahir vam anar de nou al Cinesa de Diagonal Mar per veure, aquest cop, una pel·lícula de tràmit: Indiana Jones y el reino de la calavera de cristal.

La decisió es debatia entre "Kung Fu Panda", "Indiana Jones" i "Les cròniques de Narnia". Finalment, Indiana Jones va guanyar el pols, i vam entrar a l'última sessió de la nit.

En general, entretinguda. No és cap revelació, ni cap pel·lícula monumental. De fet, els efectes especials estan molt digitalitzats, però què coi! És entretinguda! Vaig riure en alguns moments (pocs!), i vaig haver de tancar els ulls en el moment de les formigues (quin fàstic!), però és un non-stopping. Comença amb uns assassinats per part dels russos, i l'Indiana Jones capturat pels comunistes de l'any 1951. Acaba d'una manera totalment diferent.

M'he perdut la resta de pel·lícules de "l'Indy", però aquí apareix una antiga nòvia, un professor boig, i el fill secret de l'Indy. Súper original, tot plegat, oi?

Com ja he dit, la història és interessant tot i que inversemblant (a mi aquestes històries de civilitzacions perdudes m'agraden, totes em recorden a "L'origen perdido" )i té escenes divertides. És una pel·lícula per entretenir-se i ho aconsegueix, però no espereu gaire cosa més.

La nota positiva: La Harley Davidson del fill amb la es recorren la biblioteca. Un gran moment.

Nota negativa: Massa bitxos pel meu gust :S i no m'agrada en Harrison Ford.


PD: Jansy, si hi ha cap més oferta d'aquelles, només cal dir-ho, que em guardaré les entrades ;)

Vés a dalt

T'agrada el post? Doncs vota'm!

2 comentaris:

Jansy ha dit...

Jo la vaig veure fa setmanes, i em va agradar força, per entretinguda i efectes especials. Tot i això, vaig flipar una mica amb tota la història dels extraterrestres, que ho vaig trobar una mica fora de lloc.

I això de les entrades... :) El fet és que un mes abans dels Oscars, els Cinesa solen fer porres per encertar els guanyadors (mitjançant les entrades) i sóc un freak dels Oscar (i no vaig al Cinesa). Així que quan arribin ja t'avisaré. I gràcies!

PD: També m'he llegit "El origen perdido"!

El hombre del Faro ha dit...

Actualizas, así que estás viva. Por qué demonios no me respondes!!???? Me tienes MUY intrigado!! Voy a bombardearte: te voy a hacer perdidas, enviarte mails y todo eso. A lo mejor te llamo.

Chaítooooooooo mala mujer ;)

Vés a dalt
 
Vés a dalt