dijous, de juny 05, 2008

Titanic

Dissabte tornen a fer Titanic a la televisió. Em pregunto si la veuré per... per... BUF! He perdut el compte!

Ja fa anys que vaig deixar de plorar amb aquesta pel·lícula (i ara ho faig amb House) però crec que em quedaré davant la caixa tonta per tornar a veure-la.

Mmmmmm... I pensant ara mateix... Què se n'ha fet de la tant parlada Titanic 2?

Us deixo un trailer de la no-estrenada Titanic 2



Al·lucinant el vídeo! Com se'ls hi va anar la pilota! Jo esperava un "Titanic: el reencuentro", o alguna cosa per l'estil, però no pas això! Sort que en Di Caprio està com un tren i els seus ullarros salven la peli, que si no...

Vés a dalt

T'agrada el post? Doncs vota'm!

2 comentaris:

Goshi ha dit...

Ja diuen que segones parts mai van ser bones...

Carol ha dit...

Jejejeje

Merci, Goshi, però si t'hi fixes aquest mateix enllaç ja l'he posat a "Titanic 2".

Ara, m'has pillat totalment xD No m'ho havia llegit sencer :P

Però el vídeo està curradíssim en qualsevol cas :)

Vés a dalt
 
Vés a dalt