dilluns, de juny 02, 2008

Orbis Impetus

Avui he trobat aquest joc navegant per la web. La primera impressió ha estat que s'assemblava molt al Boombshine d'en Goshi. Però un cop jugues no s'assembla pas tant.

Us explico: consisteix en fer anar la rodona amb les fletxes del teclat i has d'agafar les bombolles/rodones/cercles. ATENCIÓ! No has d'agafar-te estrelles, perquè et treuen vida. La dificultat, com podeu deduïr, va augment a mesura que et vas menjant bombolles.

Espero que us agradi!










Vés a dalt

T'agrada el post? Doncs vota'm!

4 comentaris:

Zodut ha dit...

Un altre joc friki =D quin es el record? ara men vaig a dormir pero ja m'hi viciare..jeje

Carol ha dit...

Jejeje Cap rècord la veritat, perquè vaig jugar una estona, em va molar, i al cap d'un moment se'm va penjar l'ordinador... Per tant, no vaig voler repetir que havia de fer altres coses... :P

Jo vaig fer diria abans q se'm pengés 1.000 i pico... Rollo 1.100 o per allà... Però tu segur q te'n fas més ;)

Goshi ha dit...

Pffff 7050.. marxo a dormir avorrit.. quan tingui força estona ja m'hi dedicaré..

Triga molt entre nivell i nivell però és xulo! :P

Carol ha dit...

Què, Goshi, s'assembla al teu joc? Què et sembla? A mi gràficament m'ho va semblar bastant, va ser el primer que vaig pensar... Però un cop vaig jugar se'm va treure la idea...

Vés a dalt
 
Vés a dalt