dilluns, de gener 28, 2008

Tots tenim cor

(Ara) Ja sé que no a tothom li agradi que pengi anuncis, però realment alguns es mereixen un monument. Un veritable geni cal per crear a vegades obres d'art com les que a algun cop s'han vist. Jo, com a mínim, m'ho miro des de l'òptica creadora i la genialitat de l'autor d'aquesta idea. Igualment gràcies per comunicar-me la vostra opinió. Prometo que no en penjaré molts més, Tro(b/v)ador ;)

Ja vaig dir al seu dia que Renault devia tracatar molt bé la seva agència de publicistes, perquè amb algunyes campanyes s'han lluit en originalitat i novetat.

Avui toca una que potser no es mereix un monument com abans he dit, però realment es mereix una petita menció d'honor. Intenta fer-nos creure que tots tenim un petit cor. I no sé... crec que a tothom, més o menys friki, més o menys bona persona, alguna de les escenes li ha arrencat un somriure.



PD: A mi l'escena del playmobil em supera, pot amb les meves forces. Jejejeje

Vés a dalt

T'agrada el post? Doncs vota'm!

4 comentaris:

Eric Santesmasses ha dit...

Ei molt bo l'anunci xD
Jo el vaig veure la tarda d'el dia que vaig sentir un acudit que diu:

Això es un playmobil que entra en un bar i diu:
-Posa'm una fanta
I el cambrer li contesta:
-De llimona o de taronja?
-És igual, total, per tirarmela per l'esquena...

I això em va matar xD veure aquell pobre playmobil que no podie beure...

Apa siau! Nos vem's

TRO(B/V)ADOR DEL SANT GRAAL ha dit...

Perdona´m era una reflexió,no és pas la meva intenció anar contra la bona publicitat.La majoria de les coses que jutgem mai són blanques o negres,innocents o culpables,...segurament tenen un fons i una forma i el que de dia es veu clar de nit és veu fosc encara que algunes pasa l'inrevés.Fés a casa teva el que vulguis,i no et tallis en absolut pel que escrigui.Martí

TRO(B/V)ADOR DEL SANT GRAAL ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=verz15hU2gI
http://www.youtube.com/watch?v=tc2ldX_bJnM
Si oblides IBM,que surt al final,seria ben bonic.
http://www.youtube.com/watch?v=F5WLEu4UIds

Carol ha dit...

Jajajajajaja!

Ostres, com ja he dit, ni molt menys em va sentar malament la teva opinió! un honor que hi hagi OPINIONS al meu blog! :) I no me la vaig prendre malament, que sempre està bé que et diguin el que pensen. El comentari del post ho he fet amb molt bona fe, de debó! ;D

Els vídeos que has penjat són genials! El del bocatta feia temps q no el veia, i em va agradar molt el seu dia. Me'l guardo i potser algun dia el penjo! ;D Gràcies! I l'anunci de Linux.... ostres molt original també! Gràcies per tot, de nou (per opinar i aportar més vídeos!)!

Vés a dalt
 
Vés a dalt