divendres, de gener 04, 2008

Cassandra's Dream

Ahir vaig poder gaudir d'una companyia especial, i vaig anar al cinema sense la persona que normalment m'arrossega a la sala. I aquest cop, per variar, vaig anar a veure una pel·lícula en versió original, subtitulada. I per començar dir que l'experiència en veure una versió original em va agradar més del que em pensava.

La pel·lícula escollida era "Cassandra's dream", l'últim film de Woody Allen.
La història transcorre al voltant de dos germans, els germans Blaine, fills de l'amo d'un restaurant i una dona eclipsada pels seu germà. La mare es passa les hores recordant com de meravellós és el seu germà Howard, un ric propietari de clíniques de cirurgia estètica esteses arreu del món, que té la compassió d'ajudar a la família amb els seus problemes econòmics. Ian, un jove guapo i motivat, es veu obligat a ajudar el seu pare amb el restaurant, frustrant els seus desitjos d'invertir en hotels de Califòrnia. No es conforma amb cap dona i necessita impressionar a les noies amb cotxes luxosos que el germà li deixa del taller. Terry, el germà, és un mecànic amb desitjos frustrats esportius, enganxat a l'alcohol, les pastilles i el joc, aparellat amb Kate. Els germans decideixen estalviar i comprar-se un vaixell plegats, una petita nau per relaxar-se de tant en tant: el "Cassandra's dream".
Els problemes comencen quan Terry perd 90.000 lliures en el joc, i Ian necessita diners per impressionar a la millor dona que ha conegut mai: Angela. Aprofiten l'estada del seu ric tiet Howard a Londres per demanar-li diners, i ell accepta fer-los aquest favor, a canvi que ells li'n facin un altre de ben especial. Es presenta el dilema als germans si fer-li o no aquest gran favor al seu tiet, i el seu futur, els seus destins, es veuran marcats per sempre més per aquesta decisió.

No parlaré del final, ni molt menys, us el deixo a tots vosaltres. Et fa pensar, tot i que la vaig considerar una bona pel·lícula per passar l'estona sense tenir la sensació d'haver llençat el temps i els diners. Espero que la pel·lícula que s'està gestant a Barcelona m'impressioni un xic més, tot i que aquesta no està gens malament.


Vés a dalt

T'agrada el post? Doncs vota'm!

1 comentari:

Núria ha dit...

Jo la volia anar a veure quan la van estrenar i en tot aquest temps encara no he trobat el moment d'anar al cine :S A hores d'ara em pensava que ja no estaria en cartellera. Vés a saber, potser encara m'animo :-)

Vés a dalt
 
Vés a dalt