dilluns, d’octubre 22, 2007

Ja torn a ser aquí!

Després de l'al·lucinant viatge a Mallorca, retorno de nou a l'atac! Tot i perdre'm la meva fugaç aparició als Quarts de Nou pels horaris dels avions, estic molt contenta per tot plegat!

Sense gaire temps aquesta setmana, demano paciència d'avançat, i prometo fer més posts la setmana que ve, que ja tinc material preparat! (L'actuació a Mallorca donarà molt de si ;D)

Per acabar, només dir els resultats de la diada:

Castellers de Mallorca: p4cam, 4d7a, 3d7xs, id5d7, 5d7, vano de 5

Castellers de Badalona: p4cam, 4d7a, 5d7, 4d7, vano de 5

Al·lots de Llevant: p4cam, 4d7, 4d7a, 3d7, p5

Ja els explicaré en un altre moment! ;)

Vés a dalt

6 comentaris:

Oscar Montserrat "TETE" ha dit...

Et vaig veure a la tele! Molt bé!!

Anònim ha dit...

els castellers de mallorca van fer el 5d7, no el 4d7a.. només en van fer un! jejejejeje

Anònim ha dit...

Hola noieta!

Et vaig veure ahir al quarts i em va agrada això que vas dir de que animaves a la gent a fer el seu propi bloc!.

Jo fa temps en tinc un, però no el tinc massa animat, potser per que no hi ha massa visites... tampoc ne fet molta publicitat...

Així que si et vols passar ja saps, a viam que et sembla.
(No està tan treballat com el teu però es el que es pot)

Molts petons!

Per cert... sóc castellera de Gràcia!

Anònim ha dit...

per cert. t'he agrega't als meus enllaços tot i no com dius tu de fer-ho per què no ho he sabut fer.

ciao.

Marta [tulineta]

Carol ha dit...

Tens raó Anònim!! Una errada ben i ben gran! Perdó! Les presses! Ara ho corregeixo

Anònim ha dit...

Nena!!!

Ja tinc el quarts de 9 gravat!!!
què fort!!! fins i tot el cafè i jo hi vam sortir... hehe!!!
Ja miraré de passar el teu "gran moment" a DVD i te'l passo demà, al acabar l'assaig!

petonets guapi!!!

Vés a dalt
 
Vés a dalt