dimecres, de novembre 22, 2006

"La voz" (Una experiencia real)

Tinc el plaer de presentar-vos un escrit, les memòries d'un gran personatge que, potser no ara, però passarà a la història. Us estic parlant, és clar, del gran Francisco Berenguer. Ell, i només ell, és capaç de viure situacions com aquesta, reaccionar amb tota normalitat, i després aprofitar l'anècdota com a excusa per salvar una nota de classe. Ell i només ell és capaç d'escriure el que ara tindré el plaer de penjar!

"LA VOZ (una experiencia real)"

Jugaba yo, inocentemente, con el ordenador de mi hermana, mientras el resto de mi familia veía un partido del Barça. Era una noche normal, como cualquier otra: la gente cenaba en sus casas, algunos jugaban al futbol en la calle, el camión de la basura hacía su habitual recorrido, etc.
Encontrándome ya en el punto álgido del juego, una voz logró distraer mi atención y hacer que dejase de mirar la pantalla de la máquina (algo prácticamente imposible debido al estado semivegetativo en el que suelo encontrarme):
- Pacoooooooooooo -decía la voz, arrastrando la última vocal de aquel hermoso nombre- No puedes retener el nacimiento ...
Pensé que se trataba de una broma, pues un teléfono móvil asomaba tímidamente detrás del apoyo del monitor delantado a un posbile bromista. Pero no,"aquello" provenía de los altavoces del ordenador. <> pensé, y con todo mi cuerpo en tensión, continué jugando.
Pero aquella voz volvió a perturbar mi tiempo de recreo y al exterminio romano que estaba llevando a cabo. Ahora, con la garganta obstruida por alguna otra parte de mi cuerpo que se había desplazado por el susto, llamé a mi hermana para:
a) Descartar que estaba loco.
b) Comprobar que también ella lo oía y así poder buscar una solución.
c) Aprovechar y pedirle algo de beber.
Todo quedó como una broma o fallo del ordenador. Mi hermana, con cara de solemnidad decía que sería cosa del juego. Por supuesto, eso no se lo creía ni ella misma, algo que quedó comprobado cuando me pidió que me llevara el juego.

La pregunta és com va acabar tot plegat: Era la veu real? Venia del més enllà? Venia de l'ordinador? Pertany el seu ordinador al més enllà? La resposta és, ara per ara, un misteri. Els qui vam poder escoltar la versió en primera persona, creiem que és una paranoia d'un cervell atrofiat per un joc violent i sense cap rerefons. Altres menys crítics creuen que hi ha un esperit malèvol en aquella casa. Sigui com sigui, situacions com auqestes és millor viure-les només un cop a la vida, i que siguin els protes de les pelis qui hagin de patir aquestes anècdotes.

M'acomiado, esperant que us agradi tant com em va agradar a mi en el seu moment, i que trobeu una resposta lògica a la veu! :P

Vés a dalt
 
Vés a dalt