dilluns, de gener 26, 2009

Abril - Cerral

Primer de tot: FELIÇ ANY 2009!

És el meu primer post d'aquest any, ja a finals de gener. Primer de tot, disculpar-me per la meva absència, però m'he plantejat molt seriosament tancar el blog. Tot i així, aquí estic! Massa feina m'ha portat aquest trasto com per tancar-lo així com així... Però no tinc temps, tot i de material sí! I molt bo! En aquest cas he escollit un vídeo molt divertit, que segur que ja l'haureu vist molts, però que em fa molta gràcia! N'hi ha de millors, podria haver escollit un altre vídeo pel meu retorn, però és que aquest m'agrada molt.

Espero que el gaudiu tant com jo!



Vés a dalt

2 comentaris:

Mireia ha dit...

xD molt bo aquest video! jajaj


Bé, sembla que no ha anat del tot malament l'examen :)

Sort si en tens algun altre!

Jansy ha dit...

Eps, espero que això de tancar el blog no passi ni en broma, eh! :p

Aquest vídeo es supera cada dia! El millor de tot és que la "Cerral" no se n'adona de que riuen!

Vés a dalt
 
Vés a dalt