dijous, de juliol 24, 2008

ENFADADA!!!

Avui he anat a matricular-me a la meva universitat, i com sempre he tingut marrons.

No sé si sempre funciona així, però aquest cop per matricular-se anava per ordre alfabètic, i jo sóc la "M", i per això havia d'anar avui de 10 a 12h.

Tenia el calendari ja fet, quadradíssim, per poder estudiar i sortir corrents durant el curs i anar a treballar. Tinc una beca, per tant m'he d'agafar mínim 60 crèdits, i aprovar-ne el 80%.

Arribo i de les meves 5 assignatures en el primer quadrimestre, 4 estaven plenes. El segon quadrimestre ja ni l'he mirat. A totes havia d'anar per la tarda, perquè només hi havia grups a una hora, i tot estaven plens. Li pregunto als nois i em diuen: "Si no pots anar per la tarda, deixa-te-les per l'any següent". SÓN 4 ASSIGNATURES!!! 36 CRÈDITS!! Si m'he d'agafar 60... Com m'ho munto?!?!

Qüestió, m'he hagut d'agafar assignatures de segon curs, (que com siguin massa difícils i les suspengui espero que no retirin la beca, això ja no ho he mirat) i assignatures a primera hora del matí, les hores que ningú vol.

QUÈ PASSA? Si em dic Álvarez tinc més dret a poder escollir grups? Si em dic Antúnez tinc més dret a estudiar i treballar, i si em dic Martín m'he de menjar els mocs i si vull fer les assignatures que em toquen tenir 100% disponibilitat? Per dir-me Martín m'he d'agafar les hores "guarres"? Les hores incòmodes que ningú vol?

ÉS UNA PUTA MERDA!!! QUÈ S'HAN CREGUT?!?!?!?!?! ESTIC MOLT ENFADADA!! I penso queixar-me en el moment que trepitgi la universitat, a veure si sempre ho faran així, si jo sempre estaré al mig, i sempre m'hauré de quedar amb les misèries dels horaris de la resta de persones.

QUE ALGÚ EM CONSOLI DIENT-ME QUE NO SÓN TOTS ELS ANYS AIXÍ!!!!!!!!

Vés a dalt

T'agrada el post? Doncs vota'm!

6 comentaris:

Jansy ha dit...

Ostres, quina putada tot això que t'ha passat! El millor que pots fer és queixar-te... però la burocràcia universitària és un merder dels bons.

Jo el primer any també anava perdut, però encara més perquè em van tocar els ous: em van dir que m'avisarien per matricular-me, però no va ser així, i em vaig matricular els últims dies, quan només podia escollir horari de tarda (horari de tarda = putada). Després vam comprovar que tots els que s'havien matriculat a la tarda havien tingut el mateix problema. Amb bon peu vaig començar...

Espero que ho puguis arreglar, o que almenys et donin una explicació.

Paula ha dit...

Buah, qina putada, sí! Aviam si al final va bé o algu.. és que també..! Ensèrio, és qe si et dius Zambrano.. directament no fas la carrera!^^'

Pf, en fi, ànims dona..

Per cert, jo també tinc blog xD Està abandonadíssim, gairebé ningú el coneix i amb prou feines hi entro, però bé.. existeix.

Anònim ha dit...

això et passa per no venir a la uab!

apa salut!

CARLES ha dit...

ei! Hi han 2 programes de radio al mati "el món" de Rac1, i el mati de catalunya radio que són idonis perquè els hi passis aquest mateix escrit que has fet aqui i a vegades funciona, i crec que és un bon tema per parlar-ne perquè és injust! i em sembla que les adreces són: elmon@rac1.net i mati@catradio.cat ( si no son aquestes pots buscarles a les pàgines webs respectives ok?)bueno, ja no et foto més l rollo jejejeje. Apa, un petonet!
www.fotolog.com/cossi21

Xavi ha dit...

Carol, em sap molt de greu. Començaràs l'any que vé filologia catalana? Quina enveja em dónes, guapíssima! A quina universitat aniràs? Si jo pogués tornar enrera, intentaria començar l'any que vé i anar a la teva classe...
No sé si et serveix de consol, però jo em dic Trullàs. Les hores que em tocarien a mí ja no serien guarres... Serien Classificades XXXX, directament!

la que no encuentra su sitio ha dit...

Doncs sento dir-t'ho però la majoria dels anys son així... jo vaig passar 5 amb la putada de que el meu cognom comença per S (pitjor que tu encara) i sempre anava l'última i no hi havia manera de quadrar els horaris (ja ho arreglaràs després amb els profes i altres companys).

Fins i tot no vaig poder fer una especialitat (i vaig acabar fent la branca general) perquè estava tot ple quan em va tocar matricular-me l'últim any de les optatives(i no era qüestió d'allargar-ho un altre any).

Al menys els d'ara podeu automatricular-vos des de casa sense dia i hora fixa (a partir del segon any, al menys en la UAB), durant una setmana, quan et vagi millor. Quan em va tocar a mi (sembla que fa segles :P) no hi havia automatricula :S

La universitat no és tan maca, que també té la seva "burrocràcia" :P

Vés a dalt
 
Vés a dalt