dilluns, de novembre 12, 2007

Politono: ¿Por qué no te callas?

Suposo que tothom ja estem al corrent de l'anècdota de les últimes relacions espanyoles amb l'exterior de l'univers. Ficar-me en política? No pas. No em ficaré, ni em posicionaré, ni diré la meva opinió. Només fer-vos veure la velocitat en la que surt tot allò amb el que es pot comerciar, treure diners, estafar, etc.

Què et sóna en el òbil quan et truquen? Jo em sinceraré: Supercalifragilistico espialidoso en italià (qualsevol trucada), l'Arale (si em truca en Goshi), i toc de castells si em truca algun casteller. Però crec que me'l canviaré. I si em poso el rei dient-li a Chávez que es calli? Seria una bona idea. On el puc aconseguir? AQUÍ.

És un bon negoci. Segur que més d'un se'l baixaria.



PD: NO us llegiu els comentaris fatxes del blog si voleu mantenir el bon humor del dia.

PD: Si ho voleu escoltar (molt poquet!) aquí.

Vés a dalt

Vés a dalt
 
Vés a dalt